یکی بود یکی نبود

زنـــــــــــــدگی

برای تازه شدن دیر نیست...

 

یکی بود یکی نبود ، من بودم و تو نبــــــــــــــــــــــــودی ،


زیر سقف اتاق تنهایی ، تو را میخواستم و رفتــــــــــه بودی


یکی عاشق بود ، یکی بی وفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ،


من مثل شیشه شکستم و تو خرده شیشه ها را گذاشتی زیر پا


یکی به انتظار ، یکی بی خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال ،


من در انتظارت نشستم و تو شدی حسرتی در این انتـــــــظار


یکی بود یکی نبود ، من بودم و تو رفتــــــــــــــــــــه بودی ،


برای پیدا کردنت هیچ ردپایی از خودت نگذاشته بـــــــــــودی


یکی چشمهایش پر از اشک شده ، یکی به جرم دلشـــــــــــــــــــــــکستن فراری شده


یکی اینجا باز هم عاشق است ، یکی در حال فرامـــــــــــــــــــــــــــــوش کردن است!


دلم به هوای تو ، بی هوا ، سر به بیابان گذاشته ، اما نمیداند که دیگر کار از کار گذشته


دیگر دلت از خط پایان گذشته و این منم که هنوز به آخــــــــــــــــــــــــر قصه نرسیده ام


جا مانده ام در قصه ای که حکایت از مجنونی تنها دارد ،

 

این قصه دیگر همچو آغازش جایی برای لیلی بی وفا ندارد !


سرانجام همه دلتنگی ها ، همه آن قول و قرارها همین بود ،

 

فاصـــــــــــــــــــــــــله من و تو بین آسمان و زمین بود


تو پرواز کردی و من خاک شدم

 

، مثل یک قطره آب در وسعت یک کویر خشک گرفتــــــــــــــــــــــــــــــــار شدم…


یکی بود یکی نبود ، من بودم و تو نبودی ،

 

تا چشم بر روی هم گذاشتم ،

 

برای همیشه از کنارم رفتـــــــــه بودی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

[ 31 خرداد 1393برچسب:, ] [ 16:38 ] [ love ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،